lördag 31 januari 2009

Aprilia - Max nya favorit MC

Motorcyckeln vi köpte blev en succé... Han t.o.m. sov med den på natten... ;). Eftersom det var en "Aprilia" så fick den heta det. Hela eftermiddagen var det lek med "Aprilia" och hans parkeringshus i hans rum. Han fick också ett eget fotoalbum som jag gjort åt honom. Han gillar att titta på kort på sig själv och att man kommenterar fotona. Vi gick en runda på stan och shoppade. Hittade en jätte snygg skjorta som jag inte kunde låta bli att köpa, så jag köpte den och den kostade 899:- Hehehe... trodde ni på det?? Att jag köper kläder för det priset... nä... den var på rea och jag gjorde därmed ett riktigt FYND. Gav bara 150:-. ;) På kvällen efter att Max äntligen somnat (han ville inte sova utan bara leka med "Aprilia") åt vi en riktigt smarrig middag. Helstekt ryggbiff, potatis och grönsaker i ugn och "Salsa Verde". Till det fick vi ett Sydafrikanskt vin. Riktigt gott!

Inga kommentarer: