torsdag 29 januari 2009

Toy´s R us

Vi ska till Karlskrona på lördag och träffa Max!!! Lääängtar efter honom... Ja, ja, vi ska givetvis träffa Pat o Christina med men, men, det e ju Max som är viktigast... hehehe... ;).
Max har namnsdag på söndag så vi var på Toy's R us och köpte en liten present till honom... En fin motorcykel så klart! En Aprilia.
När han va hos oss över nyår blev han så förtjust i Peters MC-samling så vi tyckte han kunde få en egen "riktig" motorcykel.
Peters ena MC har sen nyårsafton varit utan styre och en blinkers... hihihi...men Max hade jätte kuligt med dem.
Sen har jag gjort en egen liten present till honom... Men det skriver jag inte än... för Christina brukar läsa min blogg o jag vill ju inte förstöra överraskningen. Lovar att nu e hon sååå nyfiken sååå... ;)
Visst e han för goer... mitt lilla hjärtebarn :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Ha, ha, nog läser jag alltid :-) Och Ja, nu är jag nyfiken!!!