torsdag 22 januari 2009

Träning II

YES!!! Jag gjorde det... Jag tog mig igenom ett träningspass. Har ett gammalt 10-kort på Hälsostudion med 3 ggr kvar som jag utnyttjade idag...(och då menar jag gammalt... sista stämpeln var 2006). Började med att gå RASKT på ett löpband i 50 min. Sen genomförde jag ett 10 min program på en sån där "gåmaskin"! Hm... det va så länge sen jag tränade att jag inte ens vet vad maskinerna heter ;) Jag blev iallafall svettig o rejält trött... suck.. varför ska det vara så JOBBIGT att träna?? Vill man vara fin får man lida pin... suck... Men det kändes skönt efteråt. Gav mig själv en klapp på axeln... Duktiga Marie P.s. Det ordnade sig med Peter oxå... :)) För visst e vi söta ihop??? Vi e helt förgoade ju... ;)) Puss på dig min älskling!!

1 kommentar:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.