tisdag 27 januari 2009

Jag blir toookig!!??

Fast på ett positivt sätt... Finns just nu bara en sak i mitt huvud... gissa vad?! ;) SYDAFRIKA RESAN... så klart! Längtar sååå... Ska bli så kul att resa ihop med Lina o Ola. De är världens goaste och bästaste. Mysigt att få dela denna upplevelsen med dem. Men... nu funderar ni säkert över min rubrik, varför jag skrev så... Jo, så här e det: Internet är en jävla djungel.... Ju mer man letar desto mer hittar man. Just nu vet jag varken ut eller in. Inte undra på att datorn kan ha så mycket minne... Den behöver ju bara hålla reda på "ettor och nollor"... suck!!! Jag har försökt hitta billiga prisvärda safariturer i Sydafrika... Man öppnar en sida och blir länkad till en annan, för att sen länkas vidare till en tredje osv... Tillslut vet man inte var man började eller var man hittade det där som faktiskt ändå verkade bäst! Har suttit framför burken i 5h... ojojoj.. Tror ni jag hittat nåt eller blivit klokare?? Nä, just det... Står kvar på ruta ett. VILL JU ÅKA PÅ SAFARI...men... det e inte billigt, typ 2500:-/natt. Nån som kan ge mig nåt tips på nåt safari med the BIG 5 runt Port Elisabeth? Nån som varit på nåt som kan rekommenderas? Nu måste jag i säng... arbetsdag i mon och TRÄNING.. hihihi. 3:dje gången i år i så fall ;). Måste ju vara fitt till resan så jag kommer i sommarkläderna. Det gör jag inte just nu.. :(

Inga kommentarer: