fredag 2 januari 2009

Snörvel...host...host... ;(

Jag e sjuk :(
Inget kul alls... eller jag har ju mer eller mindre varit det i en vecka egentligen... men idag skulle jag jobbat, men eftersom jag inte kan sova ordentligt pga hosta och nästäppa så orkade jag inte gå o jobba. Lite synd, för jag har mycket att göra och så e det faktiskt lite mysigt att jobba mellandagarna.
Men...men... jag behövde nog denna dagen för återhämtning med tanke på att jag inte haft en lugn stund på en vecka. Jag fick ju feber och blev dålig samma dag som töserna kom och dagen efter de åkt hem kom ju våra nästa gäster... Så jag har verkligen försökt hålla huvudet över vattenytan i en veckas tid så att säga...
Tack och lov för datorernas smidiga system. Har kunnat jobba lite hemifrån faktiskt... Kollat igenom alla jobbmail, konterat och signerat fakturor via datorn... Annars har jag idag bara sovit, sovit och sovit... klockan är halv 4 nu och jag kom precis på att jag inte ätit nåt alls på hela dan... Ooups... kanske därför det kurrar imagen.. ;)

Inga kommentarer: