söndag 18 januari 2009

Resmålet spikat!!

Jaha... ikväll blev det bestämt..tror jag.... SYDAFRIKA!!
Fatta att vi har flängt runt i världen innan detta beslutet fattades... hihihi...
Fast jag tycker det e lite av nöjet med att resa... fantasin, drömmarna och letandet innan man bestämmer sig.
Så nu e det bara till att leta flygbiljett, kolla boende och söka info. om vad vi vill se/göra i Sydafrika.
Hoppas verkligen det blir av och att det blir en oförglömlig resa...
I Sydafrika skulle jag vilja:
Spendera några dagar i "Kapstaden"
Besöka "Godahoppsudden"
Åka till vingården "Stony Brook" som ligger ca 40 min utanför. ("Stony Brook" e för övrigt ett av våra favvis viner. Peter har beställt de vinerna via en importör för de finns inte på Systembolaget.)
Se "THE BIG 5"
Köra på "Garden Route"
Besöka "Plettenberg Bay" och "Knysna".
Garden Route
Fina vyer längs Garden Route.
Tja... detta e vad jag vet än så länge... Men spånandet fortsätter via internet så spänningen e oooolidlig...

Inga kommentarer: