torsdag 22 januari 2009

Deppdag

Idag e det ingen bra dag att heta Marie... Jag som nästan alltid hittar nåt positivt i min vardag och vänder jobbiga saker till nåt bättre har idag tappat all gnista! Jobbet är tråkigt, hatar vädret, blir irriterad när telefonen ringer, skriver fel hela tiden på datorn så "raderaknappen" är helt utsliten, förbannat trött (trots sänggående redan kl. 21 igår), känner för att ställa in resan... Boven i dramat är att jag och Peter kom lite på kant med varann på morgonen... eller rättare sagt jag kom på kant med Peter. Men förhoppningsvis så reder vi väl ut det, det brukar vi ju göra, men, men... jag vet att jag har fel och brister, alla har vi ju våra "dåliga sidor". Eller?! Känner bara för att krypa ner under täcket och tycka synd om mig själv... Jag känner mig som en struts idag, vill sticka huvudet i sanden och hoppas att det jobbiga försvinner av sig själv... Ska träna idag så då kanske jag kan avreagera mig det värsta, hoppas det.

Inga kommentarer: