lördag 10 januari 2009

Shopping och mode

En grå dag som denna kände jag att jag ville klä mig i nåt passande... alltså grått. Men eftersom jag är förtjust i färg så piffade jag upp det hela med min härligt vinröda väska. Så här blev resultatet; ok eller?

Min lördagsshopping utstyrsel; Jacka, väska och stövlar från Ellos Mössa från Indiska Jeanskjol från ÖverKalix marknad Knästrumpor från Lindex Eftersom kläder o skor är ett av mina stora intressen, så funderar jag på att lägga ut lite bilder på min olika klädstilar. Kanske t.o.m. visa upp min "lilla" skokollektion", "väsksamling" och mitt "klocklager"... hehehe... Jag har nog en sån där fetich eller vad det heter gällande skor, klockor o väskor... Lina tyckte jag skulle blogga som "Blondimarie" i så fall...hihihi... Tja "Blondibella" har ju tjänat mkt pengar på det här så varför inte... P.s. Tack Nina för "hårstylingen"...hihihi...)

1 kommentar:

Emelie Forssell-Löfstedt sa...

Värsta pinglan ju!
Snyggt med en accessoar i färg till det klassika grå och svart!