torsdag 15 januari 2009

Och vår resan i vår går till....

.....om jag det visste?!
Lina och jag satt på nätet och "Brainstormade" resmål ikväll efter en härlig "powerwalking" runt Växjösjön. Efter "walkingen" fixade Lina en riktigt smarrig kycklingsallad med fetaost, soltorkade tomater, rödlök, etc + sallad och kyckling förstås ;)... mums...
Vi kollade stränder och boende på de Malaysiska öarna Perhentian och Tioman och spånade om Kuala Lumpur och Formel 1. Visst hade det varit coolt att kolla på Formel 1 i Malaysia (vi gjorde det 2004 o det va skit häftigt). Visserligen är det inte förens den 5 april, så det blir en sen resa, men vaddå... Då kommer vi ju lagom hem till våren och är bruna och fina i vårsolens glans.. hihihi..
Men vi har inte släppt Koh Chang än... Fast Sydafrika får nog bli ett annat år tror jag...
Just nu är det många olika bud... Kan vi enas? Kan vi hitta en gemensam resrutt? Jag hoppas verkligen det. Hade verkligen varit sååå kuligt!
Några foton jag tagit i Malaysia 2004:
Twin Towers i Kuala Lumpur
Fernando Alonso vann Formel 1 loppet
när vi var där o kollade 2004
Perhentian 2004
By the way... jag tar tacksamt emot tips och förslag på resor, boende, internetsidor etc från något av de här ställena...

Inga kommentarer: