fredag 7 maj 2010

Tandläkaren

Tandläkaren är ALDRIG rolig att gå till... suck.. Det gör ont och så ska man till råga på allt betala för det också. Jag tillhör tyvärr den skaran som lätt får hål.
Idag var det ett liiitet hål i en visdomdstand som skulle lagas och en tand där jag tappat en bit av fyllningen. Det visade sig att visdomstanden satt illa till så han inte kom åt att laga hålet. Fanns bara en ska att göra då; Dra ut visdomstanden. Whääää.... :((
Sagt och gjort... minuter senare var munnen bedövad och tandläkaren satt med tanden i handen..
Phu! Det gick ju jätte smidigt... mindre obehag än en lagning. Men tusenlappar fattigare blev jag ändå.. suck!
Der värsta är att jag inte får äta eller dricka på några timmar. Jag som bara ätit frukost är nu dööhungrig.
Men William får en alltid på gott humör igen... Se bara hur go han e när han läser sin bok...

1 kommentar:

. sa...

Nä det är aldrig roligt med tandläkaren...Vilken fin bild, den första med händerna ihop:-)
Hoppas ni får en bra helg. kram