måndag 24 maj 2010

Tackkort

Ett STORT TACK alla ni som på något sätt var involverade och hjälpte oss att göra Williams dag så speciell... Vi är jätte nöjda och tacksamma för allt. De som var med under ceremonin har jag nu skickat ett tackkort till, för det tillhör ju. Jag gjorde ett fotocollage, som jag sen klistrade in i ett dubbelvikt vitt ark. (bilden intill) Men jag vill uppmärksamma och säga extra tack till några "doldisar": Sassa; för att du kompade Emelie på keyboard och bidrog med vacker stämsång. Linas mamma; för det stora, vita, fina ljuset du stöpt vilket vi använde som "dopljus". Ola; för att du skjutsade Lina och pajerna. Totto; för att du fixade Helium till våra Williamballonger. Lisbeth; för att du gjorde Lasagne till barnen. Patrik och Christina; för lånet av videokameran o filmningen. Pappa: för att du hjälpte oss att städa lokalen efteråt. Är tacksam mot er, våra gäster, som under kvällens gång hjälpte oss att plocka disk, duka fram, duka undan etc... Om nån nu mot förmodan känner sig glömd så skäll på mig... Inte min mening att missa dig/er...

Inga kommentarer: