torsdag 27 maj 2010

Dr Brown's nappflaska

Fint ska det va!! Bara det bästa dög åt min son. När jag idag testade Dr Brown's nappflaska tog han nappen i munnen och sög som om han aldrig gjort något annat. Han slukade mjölken i ett nafs. :) Så nu e det bara för mamma att pumpa så vi har ett lager i frysen för framtida behov. Att pumpa är inga problem för mig, flaskan fylls på nolltid... hihi... jag e en riktig mjölkkossa som Peter brukar säga. Har funderat på att sälja till BB eftersom behovet av modersmjölk är stort. Tror man får 100kr/kg... Ett kilo mjölk... låter mycket. Hur länge måste man pumpa då egentligen??? Eller jag kanske ska kontakta en mjölkbonde och ställa mig i ett bås... *fniss*. Denna coola "baseball" pyjamasen har jag köpt via Tradera. NY endast 26:-

1 kommentar:

. sa...

Ring till bb och hör med dom, finns många små bebisar som behöver riktig mjölk. bra tänkt!!