lördag 1 maj 2010

Canvas tavla

Detta underbara fotot på William funderar jag på att göra en "Canvas tavla" av och hänga i hans rum. Tror jag ska beställa den i svart/vitt för det tycker jag e finast, men den i färg är mer levande... Hm... svårt val! Vad tycker du??? För att kommentera klicka på ".... och skriv nåt kul". Välj "anonym" om du inte har googlekonto. Sen är det en kod du måste skriva av. Glöm inte skriva vem du är. Din kommentar kommer inte synas med en gång eftersom jag måste godkänna den först. Tack!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar bild på William. Va go han är! Jag tycker absolut du ska använda dig av den svartvita. Det kommer bli en toppenbild. Kram Kerstin

Emelie sa...

Svårt val...men svartvitt tycker nog jag!! Förstår vad du menar med att färg bli lite mer levande, men prova att välja lite mer "kontrast" i den svartvita så blir den inte så "platt"...ett tips..:)
Såååå fin bild!!
Kram

Misan-Maries blogg sa...

Tack Emelie för tipset. Det ska jag verkligen testa. Kram