tisdag 11 maj 2010

Fått tid för OPERATION!

Den 21 april fick jag besked att min handled måste opereras... Tyvärr trodde hon det kunde dröja 3-6 månader... Men... Nu har jag fått en tid för operation. Om en vecka - onsdag 19 maj. Snabba ryck sjukvården!! Ooootroligt men sant!! Operationen är enkel, med lokalbedövning. Sen ska jag ha gips i två veckor. Eftersom jag blir sjukskriven 2-4 veckor, får Peter ta pappaledigt. (Vilket innebär att jag förskjuter min mammmaledighet... Får vara hemma till jul nu istället... JIPPI!!!) Nervös för operationen?? Hu, ja!! Hur ska jag klara av att inte göra nåt med högerarmen??? Låta Peter göra allt... Ropa på honom så fort jag behöver hjälp... Inte kunna bära, lyfta eller sköta om min lille prins... Bara vädret är bra så löser sig allt!

Inga kommentarer: