torsdag 20 maj 2010

Discokula!!

Eftersom Växjö för en gång skull bjöd på VÄRME OCH SOL passade Peter och jag på att gå en runda runt sjön. Ljuvligt med allt det gröna, blommorna och dofterna! Det var många som låg och solade. Faktiskt så var det några modiga tjejer som doppade sig! Peter kände på vattnet - ISKALLT!!! Vi fick nöjet att se när de satte DISCOKULAN i sjön. Det ser rätt så coolt ut faktiskt. Solljuset reflekteras och det blir härliga färger i vattnet och så snurrar den (av solenergi hoppas jag). Innan vi gick runt sjön var Peter med mig, Ann o Ella på Babycafét. Det var sista gången för denna terminen. Eftersom jag inte kan bära William fick Peter delta i sångerna och lekarna. Jag bara sjöng. Efteråt fikade vi med alla mammor och de 3 pappor som var där. Peter och William låg en stund på ett täcke och tittade i en bok. Sött!!

Inga kommentarer: