söndag 9 maj 2010

Lilleman 1 vecka

På söndagen åkte jag till våra goda vänner Jonas och Helena som fick en son för en vecka sen. Eftersom de bor i Malmö kunde jag ju inte låta bli att hälsa på när jag ändå var där. (Hade också med mig en kasse kläder till honom som William inte kan ha längre.)
Han sov hela tiden, men oj så söt!! Så liiten och otroligt fin. Storasyster Naima var jätte stolt.
Han har inte fått något namn än, men går under namnet "Kalle" än så länge efter storasysters önskemål. När bebisen låg i magen sa nämligen hon att om det blir en flicka ska hon heta Mimmi eller Kajsa. En pojke skulle heta Kalle. Efter hennes favoriter på Disney Channel... hihihi... sött!! Jag tycker Helena var otroligt fräsch, fast hon fick barn för bara en vecka sen. Naima kramade om William.. så sött!!

Inga kommentarer: