måndag 16 februari 2009

Premiär inlägg

Sådär ja... Har nu fått in ett antivirusprogam i min miniPC och därmed börjat använda den. Sitter nu i vardagsrummet och skriver mitt första blogg inlägg. KUL!! Jag är sååå glad över min lilla söta PC, tyvärr fanns denna modellen inte i ROSA för det hade jag gärna haft istället... Nä, föresten var nog tur att det blev en svart, det är ju tidlöst och frächt. Det är mkt lättare att skriva fel på denna och jag är definitivt inte vän med musen än... Men jag tror det är en vanesak. Har hämtat hem några program från Internet som jag vill ha bl.a. ett fotoprogram. Gillar ju att klippa o klistra på datorn. Det programmet är gratis och väldigt litet, så det passar ju kanon. Nu e det bara office jag behöver.

1 kommentar:

Emelie Forssell-Löfstedt sa...

Vad kul med ny dator:)
Nyfiken på det där fotoprogrammet som är gratis, vilket är det och var hämtar man det???
kram