söndag 22 februari 2009

Jourläkarcentralen

Om man inte har nåt att göra en lördag vad gör man då? Jo, man ringer och bokar tid på jourläkarcentralen och sen sitter man där hela e.m.... Nä skämt å sido... Jag har haft en grym värk i käken och vä bihålan hela fre natten. Var uppe några gånger och tryckte i mig Ipren, nässpray och smörjde med "Conterpain", men ingenting hjälpte... Så fort jag lade mig ner för att sova tilltog värken så jag fick tillslut sitta och sova... hur bra tror ni man sover då på en skala från 1-10?? Var därför tvungen att ringa dit för jag hade fotfarande sketaont. Läkaren konstaterade att det ev. kunde röra sig om en begynnande bihåleinlammation och skrev ut recept på ett kortison nässpray.Hoppas det hjälper, för det är sjukt frustrerande att inte kunna sova fast man e trött som en Gnu.

Inga kommentarer: