onsdag 11 februari 2009

Friskis och Svettis

WOW!! BRA MARIE!!!
Trots att Lina ringde och inte kunde följa med och träna i går kväll pga sjukdom, så gjorde jag faktiskt det ändå...
En STOR eloge till mig själv...
På vinst o förlust körde jag till Friskis och Svettis och kollade om de hade nån ledig "dropin" plats på spinningen. "Jajamen inga problem, bara att hoppa på cykeln". (Tyvärr så kostar det att ligga på topp... 100:- för att plåga sig själv i en timma.)
Måste fixa ett klippkort eller dyligt nånstans... Jag tillhör kategorin "Träna är ett måste, men jag gör det bara när jag känner för det och allt är lika tråkigt". Vilket innebär att jag tränar mkt sporadisk och vill därför inte betala årskort eller liknande - Skulle ALDRIG bli lönsamt för mig. Tröttnar fort och behöver variation mellan tex. spinning och gym tror jag.

1 kommentar:

Emelie Forssell-Löfstedt sa...

Vad underbart det låter! Vill oxå!!!
Buähhhh....