tisdag 24 februari 2009

Prao

Tillbaka på jobbet... dock fullproppad med Ipren pga värk som inte riktigt vill ge med sig... suck...
Idag, imorgon och på torsdag har jag en PRAO hos mig. Min prao heter Ella och går i 6:an på en annan skola. Kul att hon ville vara hos mig. Hennes mamma e en av mina närmsta vänner och våra sambos är "kompisar från förr"...YO! YO!!... ;)
Ella har för övrigt tidigare varit omskriven i min blogg -när vi var på Leoslekland. Ella är faktiskt "bästis" med mina brorsbarn Nattis och Emmis. Hon är en jätte snäll och mysig tjej.
Idag satt hon och jobbade lite med sitt skolarbete på fm och eftersom jag hade ett möte inbokat på em så fick hon vara på sin lillasysters dagis. Men imorgon blir det heldag och då tänkte jag ge henne lite "riktiga" arbetsuppgifter. Jag ska köra med henne ordentligt ;) sen ska jag bara sitta och rulla tummarna hade jag tänkt... hehehe... skojar bara.
Här e jag och Ella..................... Ella med sin lillasyster Liv

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej!
Tack Marie för att jag fick praoa i huvud taget hos dig för om du hade stannat hemma och inte gått till jobbet hade det inte blivit någon prao för mig eller så hade du inte följt med till Poppy så kul vi hade!Tusen tack

Väldigt många kramar Ella