fredag 13 februari 2009

I lööööv you.... ;)

Idag när jag kom till jobbet väntade mig en riktigt mysig överraskning! Jag blev så GLAD! På mitt skrivbord stod det nämligen en liten present! En jätte söt vit/rosa skål o i den ett litet glas med en prinsesskrona på. Passar ju till mig som handen i hansken! ;) När jag sen läste det lilla söta kortet, ja då blev jag så rörd, varm innombords, ja tom lite tårögd. Tack Mari för den omtänksamma gåvan! Du e så go, en underbar vän! Invigde min present på kvällen... Satt och smuttade på min favorit likör "Tequila Rose" sååå gott! Likören är rosa så den passade perfekt i glaset ;)

1 kommentar:

Emelie Forssell-Löfstedt sa...

Gud, vad gulligt!!! Vilken fin överraskning:)
Nej, jag är riktigttrött på kylan och blåsten. Skrapa rutor och skotta snö är inte min grej..Men visst...en vinter-promenad i solskenet kan nog tom jag uppskatta:)
Kram