tisdag 17 februari 2009

Idrottskliniken

YES! I did it again!! Jag har tränat idag. Gick typ "powergick" ett 20 min pass på ett löpband. Sen körde jag lite ben- och armträning vid några maskiner. Avslutade det hela med ett 10 min pass på en ”crosstrainer”. Allt som allt 1h. Det gick ganska bra, men det e fortfarande lika TRÅÅÅKIIIGT att träna. Har nu bestämt mig efter olika ”gymtester” att det blir nog på Idrottskliniken jag satsar mina besparingar. ;) Om Lina e med på det för vi har sagt att vi ska försöka peppa varandra. Skönt att ha nån som ”puschar” på mig. De har det mest prisvärda och flexibla valen. 600:- för ett mixat 10 kort som gäller i 6 mån. Mixat innebär att det gäller både på gruppträningar och på gymmet. Passar mig perfekt eftersom jag då kan träna när/hur jag vill. Är ju som sagt en sån där ”sporadisk tränare”, som eg inte tycker om att träna men...men...behöver ju bli ”fitt” nu inför vår stundande resa och inför ”beach 2009” ...tihi...tihi...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Välj Idrottskliniken! Då kan jag också "puffa" på dig! Du kan ju välja enbart gym också i tre månader för 580 kr. Prisvärt tycker jag! Ses på måndag igen! Det är skönt med lov... ;)

Unknown sa...

Glömde skriva Mari...

Misan-Maries blogg sa...

Japp... Idrottskliniken blir det!! Då kanske vi ses där.. ;)
Skönt med lov??? Vad e det?? E det nån man kan äta??? hm...