tisdag 3 februari 2009

Ludde 5 månader

Var och hälsade på lille Ludde (Ja, Malin, Henke och Samuel oxå såklart ;) Ludde har redan hunnit bli 5 månader, har inte sett honom på 2-3 månader (tror jag). Det har hänt jätte mycket. Han har blivit stark i benen och ville stå hela tiden i mitt knä. Han är jätte söt och har de mest klarblåa ögon jag sett på en baby. Vi drack kaffe, fikade och pratade... Jag gosade och busade med Ludde. Hm.... buset gillade han nog inte för rätt som det var så kräktes han på mig; i håret, på tröjan och på kjolen... hehehe... ;) Det luktar inte så farligt...hm...bara typ sur mjölk...hehehe.... De håller på att renovera sitt hus och kök/vardagsrum som de är färdiga med, har en öppen planlösning och är mycket stilfullt inrett. Typ som jag skulle vilja ha det.

Inga kommentarer: