söndag 22 februari 2009

Melodifestivalen del 3

Det blev som jag hoppades... att Molly Sandén gick vidare. Att hon dessutom slog BWO i dullen tyckte jag va ännu bättre, fast ändå inte ;) Trodde ärligt talat att hon inte skulle ha en chans i duellen mot dem, så därför var det kul att hon slog dem. BWO:s låt var jätte bra. En typisk gladpop a' la BWO. Deras låt var mycket bättre än EMD. EMD:s låt var väldigt slätstruken och den kom liksom aldrig igång... Lät likadant från början till slut. NäÄä!! Säger jag bara, med de här knasiga duellreglerna så blir det aldrig riktigt rättvist. BWO och Molly skulle gått vidare till Globen. Men eftersom de ställdes mot varandra fanns ju aldrig den chansen. Rigo and Topaz Sound feat. Red Fox gillade jag oxå. En härligt, svängig låt man blev glad av. De och EMD skulle gått till 2:a chansen. Petre Merde då... hur skötte hon sig idag då?? Jättebra... NOT!!!.. jag säger bara "Inga kommentarer"..suck! :(

Inga kommentarer: