söndag 14 november 2010

William 9 månader

Idag blir mitt lille gossebarn 9 månader..
Hu vad tiden har gått fort. Han har nu levt lika länge utanför magen som i. Men det e föresten inte riktigt sant för jag bar ju på honom i 42 veckor och idag räknade jag ut att han har levt exakt 36 veckor. (Han föddes ju på en söndag).
Lille charmtrollet som oftast skrattar och är glad! Här ser man hans fyra tänder som blivit stora och fina. Så sött! Varje dag borstar vi dem och han tycker det e kul, än så länge! (Han har by the way fått tand nr:  5 - vänster uppe. Den syns inte på fotot.)
För varje dag som går så blir min kärlek till honom bara större och större - Hur nu det kan vara möjligt? Min stolthet över - i mina ögon - min perfekte son vet inga gränser.
Älskar dig så oerhört mycket min William!

1 kommentar:

Emelie sa...

Gudars vilken gosig bild på William med de små söta tänderna:)
Han e ju så charmig och söt;)
Kramar till er från oss!