onsdag 10 november 2010

Canvastavlan hämtad!

Hämtade Canvastavlan idag! Åh! Så fin den var! Passar huur bra som helst i Williams rum.
Men när jag skulle hänga upp den ser jag det förskräckliga!!! Ramen är knäckt. Vilket gör att den är helt böjd  i formen. SUCK!!








Irriterad och förbannad ringde jag till "Postfoto" för nån måste jag ju skälla på. Tjejen som svarade var mycket trevlig, så något skäll från min sida blev det aldrig. Snopet! Hon bad mig ta foto på skadan och maila bilderna till reklamationen.
Okej! Nu har jag gjort det. Spännande å se vad de gör åt detta. Får jag pengarna tillbaka? Avdrag på priset? Eller retunera och få en ny?
Fast felet kan ju oxå vara "DPD Företagspaket". Emallaget är inte direkt skadat så jag vet inte om de är skyldiga.

Den spännande fortsättningen följer...

Inga kommentarer: