fredag 12 november 2010

Allans popsalonger!!

Växjös egna Wallmans heter "Allans Salonger". Det är nog 3:dje året jag går på detta och det har varit lika bra varje år. I samarbete med "Mat & Dryck" bjuder de på en kulinarisk upplevelse med både mat och show. Välkomstdrink, 3 rätters meny och så en massa sång. Vi i publiken fick vara med på tre låtar när de bjöd upp till allsång! Härligt!

Tre av våra kollegor står på scen och denna gulliga skylten + lite praliner stod på vårt bord. Sånt höjer stämningen ytterligare! Tack!!
Jag smuttar på fördrinken och njuter i glada vänners sällskap.
"It´s rainig men"... ett bejublat nummer där vår underbara kollega Helena (i mitten) gör en härligt komisk karaktär.
Allans brudar sjunger Bonnie Tylers "Hero" och i slutet dyker denna charmerande superhjälte upp.... HAHAHA... Så mesig, så ful, så kul!!!
Min personliga favorit var Queens "Bohemian Rhapsody ". Vilken power, vilken stämsång, jag rös!
Efter showen var det dans i lokalen som gällde. Jättekul att dansa! Längesen känns det som.
Detta kallar jag verkligen en helväll. Förfest hos kollega, 3 rätters, underhållning, dans och de bästa kollegorna!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Man tackar för berömmet!

Superhjälten