onsdag 24 november 2010

SJ SJ gamle vän?! Eller?!

Då var det dags för mig och William att prova lyckan med SJ. I detta snökaos kan ju vad som helst hända om man ser tillbaka på SJ:s historik... hihihi... Vi ska ta tåget ner till Skåne och hälsa på Williams morfar och bonusmormor. Men tyvärr är det inte bara därför vi ska åka ner. Jag ska gå på begravning på torsdan, vilket känns tungt och sååå sorgligt. Begravningar är jobbiga men i detta fallet känns det obeskrivligt tungt. En alldeles för ung kille, endast 18 år, som varit en del av mitt liv i ung. 13 år. Ibland är livet så orätttvist och rent ut sagt för jävligt!!!

Morfar och mormor ska passa William under tiden. Det är första gången han har "barnvakt"... Lite nervöst bara det. Men det ska nog gå bra. Kul att de får rå om honom ordentligt, de träffar ju inte honom så ofta tyvärr. På fredag hämtar Peter mig och då åker vi till brorsan i Vellinge och grattar Natalie som fyllt år. På lördan ska vi på 40 års fest hos min andra bror.

Tvära kast detta veckoslut... Sorg och glädje!!

Ha en fortsatt goer dag!!! /Marie

Inga kommentarer: