söndag 7 november 2010

Tears in Heaven - en sång till tröst

Livet är ibland så orättvist och så grymt!! Jag finner inte ord. Jag blir så ARG, LEDSEN, FÖRBANNAD, DET GÖR SÅ ONT!! Det känns bara så meningslöst när en alldeles för ung människa mister livet. VARFÖR??

Älskade goa Philip!
Kan inte förstå att du inte längre finns hos oss! Du, som var som min lille "systerson". Trots att du fyllt 18 och var vuxen på många sätt, var du fortfarande för mig en 10 årig liten spjuver med glimten i ögat. Många minnen kommer fram nu i sorgens stund. Har alltid älskat dig och följt dig på många sätt. Du var en glädjespridare och en riktigt underbar kille. Finns nog ingen så snäll och omtänksam som du!
TACK för alla goa minnen du gett mig! DU KOMMER ALLTID HA EN SPECIELL PLATS I MITT HJÄRTA!!! ♥♥♥ Älskar dig för alltid!

Mina tankar går nu till din underbara familj som jag fått förmånen att komma nära. Er kärlek och gemenskap är bland det finaste jag sett. Jag älskar er alla och jag hoppas ni finner styrkan att gå vidare.


Eric Claptons fina sång "Tears in heaven" ger mig tröst när tankarna blir för stora...
Tears in Heaven
(Klicka här ovan för att lyssna...)

1 kommentar:

sara sa...

beklagar verkligen. vem är det som gått bort. kram