måndag 22 november 2010

Mammaträff hos mig o William

Idag fick jag och William hälsa alla mammor/pappor och kompisarna välkomna till oss.
Jag bjöd på mjölkchoklad kladddkaka (se receptet i min blogg under november 2009) och den gjorde succé som vanligt. Hallonkakor och en påse Twist satte jag oxå fram för de som hade lite extra chokladsug... Och till barnen serverades "Majskrokar".
Lite senare när Gustav, enda pappan i sällskapet, kom med sin Herman samlades alla barnen i hallen. Kanske de tyckte det va lite skönt med variation från "kärringbabblet"... hihihi... (ser ni William... Visst ser det härligt ut när han står alldeles själv)
Herman e för härlig... Rätt vad det är så lägger han sig och vilar och tittar på de andra när de leker.. Så sött!!
William och Tove verkar ha något bus på G... Eller har de hittat nåt spännande på golvet kanske?
Barnen lekte och vi vuxna babblade... Precis som det ska va. Alltså en mycket trevlig e.m. men när alla gått hem såg det ut som om en tromb dragit fram... HAHAHA... Härligt! DÅ vet man att barnen haft kul och verkligen lekt! En liten försmak om framtiden kanske.

Inga kommentarer: