torsdag 18 november 2010

Ullared

Anlände till Ullared kl.11.30. Parkeringen va full, men ingen kö in. PHU!! Inne i butiken var MASSOR med folk. Alltså en del borde vara tvugna att skaffa ett kundvagnskörkort eller nåt. FAAAN alltså vad de kör. Här kommer jag! Här stannar jag! Här vänder jag! Suck... NÖRDAR!!
Men mitt lilla solsken till barn lättade upp stämningen hos många sura kärringar och gubbar. Tänk vad ett litet oskyldigt barn kan åstadkomma och det helt omedvetet...

Det blev mest vinterkläder och julklappar till William, vilket var vårt mål. Hittade i stort sett ALLT på listan... Skönt! Till mig blev det ett par termobyxor, 2 tunikor och... hm... inget mer faktiskt. Eller jo lite till hemmet å så...
Vi fikade inne på caféet då även William fick sin mat. Tur att vi blev hungriga för han sa då inte till att han va hungrig... Men när han såg burken var det jubel vill jag lova. Likaså när det va dags (enligt klockan, för han sa då inget) för lite mellanmål och jag gav han välling blev det jubel. Det var väl alldeles för mkt kul att titta på så han glömde bort att han var hungrig.
Här sitter han i farmors vagn och busar. Skönt att få röra på sig lite.

Snurriga i huvudet 6 timmar senare lämnade vi butiken... Nöjda och MYCKET imponerade av vår lille underbara, mysiga, snälla, goa son!! Under dessa 6h var han liiiite gnällig endast EN gång. Han var då övertrött och hade svårt att komma till ro i barnvagnen. Men han somnade tillslut utan större protester.

Summa sumarum... Peter var mest nöjd med att han fick se Ola-Conny *fniss*. Skojar bara. En trevlig dag med min lilla familj och farmor Lisbeth som också följde med.

Inga kommentarer: