torsdag 25 november 2010

Barnvakt för första gången

Det var en liiiite nervös Marie som sa hejdå till William, morfar och mormor Hillevi. Det är första gången jag lämnar bort honom. Sammanlagt var jag borta 4h vilket var lite längre än jag trodde att jag skulle vara borta.

Ringde hem en gång och kollade hur det gick... hm... hade jag inte behövt göra. Det gick jättebra och han sov just då.
När jag kom hem visade det sig att han sovit i 2h VA?! 2h!!! Det händer ju typ aldrig. Morfar hade gett honom välling och han hade somnat så sött i sängen efter att morfar lagt snutten över honom...
Han hade varit jättesnäll, ätit bra och lekt och pysslat med sina leksaker. Skönt att höra!

Foton från gårdagen....
Här inspekterar han leksaken han fick i paketet av mormor Hillevi... En typisk William grej; att peta med tummen på allt...
 Morfar och William busar...
Mera bus, morfar lyfte i William i lekkorgen, vilket han tyckte va spännande. Kan det vara pappa han pratar med i mobilen för han ser så glad ut...
Finns det ingen "lära gå vagn" så får man väl ta nåt annat när man vill ta sig fram... Den lilla barnstolen passade perfekt till ändamålet. 
Bilder från idag...
Det gäller att ha tungan rätt i mun när man är ute och går... 11 steg hade han gått idag berättade Hillevi! Min duktiga kille!!!
 En sån stor kulig boll mormor Hillevi har...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad jag saknar. min ÄLSKLING. God natt min son. Ses snart Puss.