tisdag 16 november 2010

Kamera haveri

Åh neeej!!
Min trogna följeslagare har gett upp... D.v.s min lilla pocket kamera -"Casio Exilim V8" som jag köpte i Thailand för flera år sen. Den har varit med överallt och tagit extremt bra bilder. I helgen blev det helt plötsligt bara svart på skärmen. Det går att fota, men bilderna blir svarta... hm... konstigt!!

I vintras innan William föddes köpte jag en systemkamera - en "Nikon D5000" för att kunna ta ännu bättre bilder. Den lilla pocket kameran har därför fått vara en extra kamera som varit smidig att ha med på utflykter, fester, mammaträffar etc... Men nu har jag ingen kamera att ha med när jag e ute o flänger. Nikon kameran är alldeles för stor att släpa med.

Buhu... Detta innebär att jag inte kan dokumentera våra dagliga äventyr i bilder och lägga ut på bloggen.
Jag har ju visserligen en ok kamera i mobilen, men det e inte samma sak...
Hur ska papparazzi Marie överleva detta??? *fniss* Finns nog många som juublar nu skulle jag tro... hehehe...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag tror inte att din kamera är sönder! Exakt så hände det med min kamera nämligen. Jag hade kommit åt en knapp! Gick in på Erntsson foto, tog dem 2sek! Kram Ulle