söndag 13 december 2009

En helhelg med goa vänner

Besökte våra goa vänner Jonas, Helena o deras dotter Naima i Malmö. Naima blir 3 år i februari och ska snart få ett syskon, så jag hade sällskap för en gång skull med mitt vattenglas till maten... ;) Jonas och Helena spexar och skojar. Jag och i bakgrunden en cool tavla där Jonas och Helena är målade som seriefigurer. En sån ska jag nog fixa sen på "min lilla familj". Peter läser bok för Naima och sen blev det lite bus också. Hon är en riktigt gosig och glad tjej. På morgonen kom Naima in till oss och kröp ner hos mig i sängen. Sååå mysigt!!
TACK Jonas o Helena för en JÄTTE trevlig helg!! Det måste vi göra om.

På vägen hem stannade vi till hos Bine o Sten, har inte varit hos dem på lääänge... alldeles för länge... Det var underbart att träffa Bine - min vän och syster - igen. Ingen kan julpynta som hon, så att hälsa på dem nu innan jul var ett klokt beslut. Alltid så varmt och välkomnande... Tack för go fika och erbjudandet om att låna vaggan.

Inga kommentarer: