onsdag 23 december 2009

Mysdag med Nattis o Emmis

Eftersom jag ville få lite mer tid med mina fina brorsflickor tog jag tåget från Växjö till Malmö redan 6.20 på morgonen. Kl. 9.20 anlände jag till Vellinge där flickorna stod och väntade på mig när jag hoppade av bussen. Mina godingar!! En heldag med tjejerna va precis vad jag behövde... Vi spelade spel, var ute och fotade oss, shoppade lite. När vi kom hem igen bakade vi "Maraboumjölkchoklad-kladdkaka" som vi hade till efterrätt på kvällen. Tyvärr blev den inte så kladdig, men snälla Natalie cyklade till macken o köpte en ny chokladkaka så vi kunde baka en ny. Denna blev perfekt! Tack för en mysig dag Nattis o Emmis! Älskar er!

1 kommentar:

emelie lundgren ♥ sa...

Älskar dig med (L)

Kram nattis och emmis .+ peter du är också älskad:D

Den dagen vr bar så kul..(L)