tisdag 9 december 2008

Jag - världens bästa faster :)

Jag e "hocked on" julpapper tror jag... hehehe. Jag har nog minst 10 olika sorter i olika färger och mönster... Att det kan va så kul att slå in julklappar?! Jag älskar att köpa julklappar och sen slå in dem i olika papper så att ingen får lika...
Men i år var jag sent ute med att shoppa... hm... gillar inte julhysterin som infinner sig i december, så jag brukar försöka vara klar med alla julklappar innan 1:a advent.
Detta året har jag dragit ner grymt mycket på mitt givande. I år får det räcka med max 2st/barn. Men jag har ju 7 underbara, goa, mysiga brorsbarn att uppvakta. Fast alla 7 är förstås inte från samma familj. Min bror Jan har Natalie och Emelie. Min halvbror Fredrik har Albin och Alva. Peters bror Patrik har Max (MC-glidaren) och Peters halvbror Robban har Mathilda och Rebecca. Hm... låt se.... om jag köper för ca 200-300kr/barn gånger 7 barn, så handlar jag julklappar för ca: 1400-2100kr... OJOJOJ!!! Ja, ja... men vaddå!?!
Jag e ju världens bästa faster ju ;)
Det säger iallafall Nattis och Emmis till mig, så när som varje dag när vi messar eller chattar med varann...
Men bara kolla då... e dom inte bara alldeles, alldeles underbara!!
Max
Emelie och Natalie
Albin och Alva
Mathilda och Rebecca
PUSS på er alla mina godingar!!!

1 kommentar:

Emelie Forssell-Löfstedt sa...

Ingen tvekan om att du är världens bästa faster!! Vilken otroligt fin och härlig skara ungar:-D
Skulle vara kul att ses nåt snart, känner du för det??
Skulle kunna ta en fika?
Skulle gärna vilja att du får träffa min Agnes med....
Kramar!!!!!!!