måndag 29 december 2008

Leos lekland

En febrig och krasslig Marie... dvs jag, tog med mig Nattis o Emmis + 2 av deras bästa kompisar här i Växjö (de har lärt känna varandra de gånger de varit här) till Leos lekland. Som tur va föjlde min bästis med så jag oxå fick lite kul.. hihihi.
Ni må tro att 6 leksugna tjejer hade full hålligång i 3 timmar... Äh... hm... iallafall 4 av dem... hehehe... Jag och Lina hängde med några rundor, men jag gav upp fortast... kan det kanske bero på feber och halsont? Men vad gör man inte för sina små älsklingar :)
Det fanns många roliga saker att testa, men jag orkade inte så mkt...tyvärr... Tur att Lina bytte av mig och följde med dem upp i rutchkanor och hoppbackar. ;) Hon är en tjej med barnasinnet kvar.

1 kommentar:

Emelie Forssell-Löfstedt sa...

Åh din stackare! Här är vi oxå förkylda med halsont, men ingen feber som tur är. Vad händer på nyår?
kram