fredag 26 december 2008

Juldagen

Dagen efter...vad händer då?! Inte mycket.. jo föresten... Det visade sig att det blev en mycket hektisk dag... Var ute med Max o lekte i kylan. Sen kom våra andra brorsbarn Mathilda och Rebecca och då blev det mer bus. ;)
En mycket underbar liten kille...
På kvällen va det fest hos Lina. Kul!! För det var många nya människor som kom dit. Ni vet ju att "främlingar är människor ni ännu inte känner..."
På festen hos Lina var det en tjej som visade sig vara en verkligt bra lyssnare och vetare... hm... låter konstigt, men vi pratade rätt mycket under kvällen. Ett mycket intressant samtal kan jag säga. Så just nu så kan jag bara säga; Tack, jag uppskattade vårt samtal jätte mycket!
När vi kom ner till stan fanns inte så mycket att göra om man inte hade förköpsbiljett... Fullt överallt... så jag, Peter och Öjje gick hem istället och tog en efterfest. ;)
Min allra, allra underbaraste och bästaste vän... Lina... Love you!!!

Inga kommentarer: