lördag 27 december 2008

Mellandagsrea

Jag, Lina, Nattis och Emmis gav oss ner till stan vid 12 tiden för att kolla in mellandagsrean... Jag kan lova att det va fler än vi som hade sama tanke... suck... skojar du att det va trångt i alla affärer... Värst som vanligt var Aima, Gina Tricot, Vero Moda och H&M... man fick typ gå in och backa ut.
Töserna va jätte duktiga och hängde snällt med mig o Lina till alla klädesaffärer. Vi gjorde några fynd faktiskt. Jag köpte en ny svart handväska och ett par vita stövlar... Jag har ju såååå dåligt med väskor och stövlar ;) äger nästan inga alls...
Vi gick till Skåreskonditori och fikade en massa gott. Det va gott med kaffe nu kan jag säga.
Var inte hemma förens typ 16... 4h på stan och töserna klagade inte en enda gång... De var bara lyckliga att få vara med mig och Lina. De avgudar Lina. Älskar dem mina två töser!

1 kommentar:

Emelie Forssell-Löfstedt sa...

Det var lätt hysteriskt på stan kan jag tänka mig...Har inte vågat mig ner ännu, men tänkte försöka ta mig en sväng mot stan i början på nästa vecka...kanske kan ses då och ta en fika??
Kram