måndag 8 december 2008

Underbara foton

Ojojojoj...
Jag har gått och blivit med blogg....
Efter 3 inlägg e jag fast...Det trodde jag aldrig... Fast det e lika kul att kolla in kompisens blogg vad hon skrivit... spec. kort e kul att se. Skulle nog kunna tänka mig att ha detta som heltids sysselsättning bara skriva och redigera foton...
Har idag fixat lite med mina foton som jag har på datorn. Det e inte lite kort vill jag lova... 32 GB och 16 557 filer... hehehe... Håller på och gör en fotokalender som jag ska ge bort i julklapp... Det e nåt jag brukar göra. Jag tycker det e skit kul och det uppskattas jätte mycket av dem som får en.
När jag satt med fotona så insåg jag att jag har många ljuvliga foton som ljusar upp stämningen när det regnar ute... Tänkte dela med mig av några till er, så ni kan glömma det gråa utanför... Fotona ovan är tagna på olika ställen i Malaysia, Thailand och Vietnam. Lite foton från vårt ljuvliga Sverige (de flesta från norra Sverige) Fast 3:e o 4:e är tagna i Växjö Jag e riktigt stolt över dessa foton...
Nä NU ska jag gå i säng klockan har redan blivit halv ett.. suck... Tiden går fort när man har roligt... :)

Inga kommentarer: