tisdag 8 mars 2011

William på TV???

Tänk vad häftigt om William är på TV ikväll.
Vi deltog i "Barnvagnsmarschen" och då var SVT, TV4 och SMP där. De filmade William rätt länge och jag fick svara på några frågor. Kanske att vi dyker upp på TV ikväll. Nyheterna alltså. Kanske att vi syns på bild i Smålandsposten i morgon. Linslusar?? Näääädå... inte vi inte... hihihi...

Det värsta var att jag blev så överrumplad av frågorna att jag tror jag svamlade mest. Men vi får se ikväll om jag sa nånting vettigt, om de överhuvudtaget tar med mig. De intervjuade fler av dem som var där.

Jag hoppas William kommer med iallafall, han var så cool där han satt i sin vagn med sina solbrillor. Vi fick faktiskt ett designat regnskydd till barnvagnen. Skitsnyggt!


Tillägg!
William var med, allra först i bild när de på annonserade inslaget. Jag däremot var med mycket mer. Herregud vad pinsamt! Tycker det är hemskt att höra sig själv. Småländska är ingen vacker dialekt och gud så förkyld jag är. Så däpt i näsan. ;) Jag svamlade lite, men det jag sa lät ändå rätt ok, tycker jag. Häftigt att ha varit med på TV... hihihi...

2 kommentarer:

Anna S sa...

Du var jättefin och sa så bra saker så!! Jag såg inslaget hemma hos mina föräldrar så kunde "skryta lite" att jag kände dig :-) Kram Anna

Misan-Maries blogg sa...

Vad gullig du e Anna!
Tack!