fredag 11 mars 2011

Fredagslyx!!

Min fina kille innan vi gav oss iväg till sången och till en em som visade sig skulle bli väldigt trevlig.
Eftersom solen sken och termometern visade på plusgrader gick vi de 5km ner till stan. Underbart, även om vinden var lite bitande.


Efter sången gick jag och Suzanne in till stan. Vi åt lunch på Åhlens och gick sen en tur på gågatan. Ingen av oss hade bråttom hem och vi hade inga egentliga ärenden så Suzanne kom med en briliant idé.
-Varför inte ett glas rött nu såhär mitt på dan?
-Jaa, varför inte. Självklart var jag genast med på noterna. Lite vardagslyx måste man ju unna sig och så var det ju Suzannes födelsedag med, så då passade det ännu bättre. Kan säga att det var riktigt lyxigt. William sov hela tiden i vagnen så jag kunde verkligen slappna av.

Tack Suzanne för den braiga ideén och ert trevliga sällskap.

Inga kommentarer: