onsdag 9 mars 2011

Chokladsemlor

Idag hade jag äran att få smaka hembakade Choklad Semlor. Måste säga att det var riktigt gott. Annorlunda. En  gammal vän, Emilia, var så snäll och tog med några när jag bjöd hem henne till mig. Schyssta Marie... låter sina gäster ta med fika själv... hihihi... Faktiskt så frågade hon och jag ville ju mer än gärna smaka ju. Jag bjöd iallafall på kaffet. ;) Hon hade även gjort en till William och han gillade den också.


Vi fick en trevlig pratstund (det var ju några år sen). William gillade bäst när vi satt på golvet och lekte med honom.

På eftermidagen blev det mer fika. William kompisar Herman och Elsa kom förbi på lite lek och fika. Ja, de kom ju inte själva förstås. ;) Mamma Sofia, pappa Gustav och mamma Lina följde ju självklart med. Det är alltid kuligt för William att få leka med sin jämngamla kompisar. Måste säga att det är lika uppskatt av mig.

Inga kommentarer: