tisdag 22 mars 2011

Neg... Förlåt... Chokladboll

Efter att jag slutat idag GICK jag och Peter ner till stan. Vi ville ju komma ut i solen. Det är nästan 5 km att gå. Väl nere i stan strosade vi bara längs gågatan utan några egentliga ärenden. Men vi fick med oss en Barbapappa pyjamas till William.
Vi bestämde oss för att även gå hem och då tyckte vi att vi var värda att köpa med oss lite fikabröd till kaffet. Eftersom Peter var sugen på en chokladboll fick det bli det. Vi köpte faktiskt bara EN som vi kunde dela på. Snålt va?! (Om någon undrar köpte vi den på Bibliotekets café). Visst ser det "JÄTTE" gott ut! Vi delade den på hälften och sen på hälften och sen på hälften och sen på hälften. ;)
Nån som är sugen? Vi har kvar så det räcker att utfodra ett helt kompani... ;)

Vädret var underbart! Solen värmde och sken från en klarblå himmel och det gick inte att ta miste att det är VÅR i luften! På hemvägen fick jag se det första vårtecknet... Snödroppar! Härligt va!? Ja, just det... De sopade vägarna också. Det är ju också ett säkert vårtecken. TJOHOO!!!

P.s... Det funkar jättebra att jobba igen. Roligt att vara tillbaka bland goa kollegor och nya utmaningar. Men jag undrar dock hur jag ska klara av att jobba heltid fr.o.m nästa vecka... Saknar ju William efter bara 2h...

Inga kommentarer: