måndag 7 februari 2011

Jag går själv på stan och shoppar...

Hej på er!
Idag har jag och mamma varit på stan och handlat kläder till mig.
2 pyjamas, ett par coola jeans och en schysst tröja. Men det är sååå tråkigt att sitta i vagnen medans mamma handlar. Jag blir ju varm också. När vi kom ut från Lindex fick jag äääntligen röra lite på mig. Gissa om det var skönt! Jag lullade runt och såg mig omkring på egen hand, men det va lite jobbigt när mamma hela tiden skulle hålla i min luva och stoppa mig. Suck!! Mammor alltså. Hon litar inte på mig tror jag. Hon tror kanske att jag ska springa iväg från henne. Visserligen har jag blivit jätte snabb när jag springer, men... hallååå!!

2 kommentarer:

Emelie sa...

Hahaha:D Klockrent:)
Puss på den lille sötnosen!!

sara sa...

Cooling!! klart man måste gå lite själv när man är på stan...utan mamma:-)