onsdag 16 februari 2011

Ett nytt mode!!! Hett som attan!!

Idag har jag vaknat med huvudet under armen. Men jag har säkert lockat fram ett å annat skratt med min uppenbarelse. Jaha, varför då undrar ni?
Jo... Som vanligt när det gäller tidsoptimisten Marie blev det liiite stressigt innan jag och William skulle ge oss iväg till Leos Lekland (igen) på morgonen. Hopp i stövlarna, på med jackan och sen var det Williams tur att få på sig overall och skor. Klart! Det gick smidigt och fort.
Körde inom mitt jobb på vägen till Leos och snackade lite med kollegorna. Än så länge inget lustigt. Anlände till Leos typ 10.30, av med alla paltor och in i lekhagen.
En liten parantes... William gillade bollhavet idag. Tidigare har han bara klängt på mig eller blivit ledsen. Härligt att se!

Okej.. tillbaka till det väsentliga.
Efter 2,5 timmes lek började William se lite trött ut så vi gav upp för idag. På med alla kläderna igen. Overall, skor, jacka och mina....STÖVLAR!!! Men ve och fasa!! Vad är det jag har på mina fötter idag!!!! Jag har tagit på mig OLIKA stövlar!!!! Hur stor är chansen att JAG! MOI! MARIE! SKONÖRDEN! tar på sig olika stövlar. Jag fick mig ett gott skratt men, sen kom jag på.... Jag var ju tvungen att åka å handla. Inte åker jag hem och byter stövlar, sååå fåfäng e jag inte.. Nä, det fick bli shopping med olika par stövlar. HAHAHAHA!!!
Säkert nån som sett mig och fått sig ett gott skratt, det bjuder jag på!!!

Nya modet kanske... Funderar på att starta en trend. Vad tycker ni???

3 kommentarer:

Sara & Vilja sa...

Hehe ja det var verkligen en ny trend, kanske att jag hakar på den trenden ;)

sara sa...

ha ha, va roligt:-) tur att det var svarta stövlar iaf!

Bine sa...

Att du alltid ska vara först med nya trender!! :) :) Kjamiz