torsdag 17 februari 2011

Datorhaveri... Hehehe...

Gissa om jag tittade MINST två gånger vad jag hade på fötterna innan vi åkte till Tingsryd idag. Denna gången hade jag satt på mig likadana stövlar. Bra va?! HAHAHAHAHA!!!

Tyvärr fick vi inte igång datorn vi köpte till William i 1 års present, så det var bara att åka tillbaka till Börjes i Tingsryd och reklamera den. Måste ge en eloge till leksaksaffären som tog tillbaka den, trots att jag fått fel kvitto med mig. (Prislappen som satt kvar på kartongen var ju deras egna, så hon såg ju att jag köpt den där). Tycker det är bra kundservice!

Sen blev det så klart en räkmacka och kaffe. Gott och billigt! William fick sig en burk "Pastastjärnor med köttfärssås". Fick lite annat inhandlat också, bl.a. till kalaset vi ska ha på lördag.

Inga kommentarer: