lördag 22 augusti 2009

Namn till lilla hjärtat??

Jag funderar o funderar...
Vilket namn vill jag ge vårt lilla hjärta???
Till en tjej har jag 2 favvo namn (som jag haft länge):
Lovisa eller Isabell
+ några tänkbara (just nu)
Julia, Wilma, Molly, Josefine, Tilda, Tindra, Sanna, Disa, Olivia
Om det blir en kille så har jag inga favvo namn men några tänkbara: Felix, Jonathan, Casper, Loke, Isak, Theo, Noah, Melker
Peter har bara Cornelia eller Cornelis - än
Men e det väsentliga kommer när bebisen väl e född... Vad passar!!??
Nå... vad tror ni kan passa denna lilla sötisen?
Tar gärna emot förslag på namn!! Feed me... ;)

5 kommentarer:

Christina sa...

Om vi hade fått en dotter hade hon hetat antingen Elvira eller Tova. Loke har jag alltid tyckt är fint, men läser man om honom i den fornnordiska gudasagan så är han inte någon charmknutte precis.

Misan-Maries blogg sa...

Elvira har jag oxå sneglat lite på ... det e sött...

Emelie Forssell-Löfstedt sa...

Tänker på din sambos förslag där...hehehe! Cornelia har jag alltid tyckt om, vackert! Cornelis däremot...nja, där får han nog tänka om...hihihi:)

emelie lundgren ♥ sa...

Jag tycker du ska elr ni ska ta av tjejerna Lovisa elr Molly!<3

emelie lundgren ♥ sa...

Till ert lilla hjärta om det blir en kille ska han heta Noah elr Jonathan.. :D<33

Hälsa Peter

Kramar EmmeelliieeL<33