onsdag 12 augusti 2009

Hjärtljud av mitt "lilla hjärta"

Idag var Peter och jag och lyssnade på hjärtljuden av vår BEBIS... Varit lite orolig innan... Tänk om... Men det lät såååå bra, ca 146 var "pulsen". Det var en underbar känsla och lättnad när hjärtljuden ljudligt ekade ur den lilla maskinen. Peter tyckte det lät som när isen spricker och jag tyckte det lät som en häst... Nu längtar vi till den 3:e september då vi ska göra ULTRALJUD!!! Jag har underbara arbetskamrater... Igår när jag kom till jobbet fick jag den här riktigt kuliga boken av Peder, med förklaringen att -Den här boken beskriver det som BVC utelämnar hur det egentligen är att få barn . Jag fick mej ett gott skratt när jag läste den och undrar nu... -VAD HAR JAG GETT MIG IN PÅ... Wähhäää... ;) Den underbara buketten bredvid kom Helena med och det var en hälsning från hennes son. Sååå gulligt!

2 kommentarer:

emelie lundgren ♥ sa...

HEJ FASTER!
Fin blogg
Emelie

Emelie sa...

Åh, vad underbart!!
Och vilka gulliga kollegor du har!
kram