torsdag 27 augusti 2009

Flicka eller pojke??

Idag på jobbet blev jag "spådd" av C om jag har en pojke eller flicka i magen. Hon tog en sytråd och en synål. Höll den över min högra hand och väntade.... Den hängde alldeles stilla... läääänge kändes det som men sen... den började cirkla runt... Vilket innebär att det ska bli en tjej. Hade den rört sig som en pendel fram o tillbaka hade det visat på en kille. När den stannat höll hon kvar för att se könet på barn nr:2... INGENTING hände... Alltså blir det bara ett barn för Peter o mig. Men det har vi nästan redan bestämt att det får räcka med ett kärleksbarn. Fast man vet aldrig... ;) Så nu e det spännande... Vad månne det bli??? Typ den 28 januari får vi svaret... Jag vill inte veta könet i förväg för jag tycker det e halva grejen att inte veta, utan ha den där kittlande spänningen när man ligger där o krystar. Vad/vem e det jag kämpar för??!!

Inga kommentarer: